Sunday 23 December 2012

I Love You KMS

Membina sebuah harapan.. dengan berganding bahu.. Menjulang impian nan murni.. Penuh semangat padu.. Ku genggam bara menjadi arang.. Sedia tempuh apa dugaan. 
Kolej Matrikulasi Selangor..
Tetiba pula nak nyanyi lagu KMS.hehe mcm tu lah ceritanya bila dah terlalu rindu kat KMS.. hee
Pintu utama KMS

Surau As- Sufi 
Geng2 Surau As-Sufi - YaAllah rindunya kat kalian semua. errm

Classmates - A1P6

Room mates - Amal, Shafika n Yan - Syg kamoo semua.

Ni lah kerja room mates . Seminggu lebih dari 2 roti kami makan, dah la yang pack besar . Almaklumlah, 4 mulut yang mkn.  Kami akan bergilir2 beli roti, kaya semua. Huiihh beronok2 kalau dapat room mate yg kuat mkn..Yang tgah menaip ni pun kuat jugak makan ! Hee! Wek !

My Classmates - kelas kami mendapat tempat pertama dalam projek rancangan perniagaan (RP). Tak disangka2. Alhamdulillah, usaha kami menyiapkan belanjawan yang agak sukar untuk dilakukan. Dan akhirnyaa... jeng! jeng! jeng!.. 1 kotak besar tu hadiah yang kami dapat. nampak tak?? hehe


Asrama polaris yang selalu riuh dengan gelak ketawa,mcm ada pasar malam.

Dataran Kosmik- tempat sy dan roommates melepaskan tension di waktu malam..hee


Hidup kat KMS ni memang mcm2 dugaan, stress. Tapi ada sahaja Hamba Allah yang akan membantu diri ini untuk terus bersemangat. Ingat lagi pesan amal,yan n shafika kalau sedih ingat ayat ni "Allah sentiasa ada". Bila kita sakit , mereka selalu juga pesan "bersabarlah, mungkin dgn kesakitan yang kita rasa tu, Allah akan ampunkan dosa2 kecil kita" .(Almaklumlah, muka sy ni muka yang selalu sakit time kat matrik dulu). hee
N ade sorang kakak ni pesan, jangan sedih bila kita dapat markah sikit atau kurang dpd kawan2. Mungkin Allah nak bagi yang terbaik untuk kita tapi dalam bentuk yang berlainan,contohnya mcm kesihatan, dpt kawan2 yang baik. Ha, mcm tu lah ceritanya, dkt KMS ni memg dapat jumpa kwn2 yang baik sangat. Yang solehah2.. hihi..
"bilalah aku nak jadi camtu" hihihi..
insyaAllah , satu hari nanti =))

No comments:

Post a Comment